onsdag 25. juni 2008

Bismo ble Espesetra.


Etter en sterk anbefaling fra Stein-Are satte jeg (Øyvind) kursen til Bismo.... Kl 08.30 ble jeg vekket til skyer og stusselig flyvær (med litt nysnø).. Da var det bare å knalle til Heidalen.. Her var det friskt i dag.. Stein-Are var prøvekanin. Pg`n hans hadde til tider lite flybart areal...
I dag hadde jeg bestenmt meg for å vente litt å sjå ann. Og det ble suksess. Fløy på terminsk hang til jeg traff en boble som løftet meg nesten opp til skybas. :) Skybas på 2400 meter. Satte kursen sørover.
Bekledningen var noe tynn i dag.. ble litt kaldt gitt. Litt nede i dalen så jeg noen Pg`r starte , og jeg bestemte meg for å lande sammen med dem.. Det var vist på landinga ved Brandstadkampen.
Jeg landet god å kald med et stort smil rundt hele hodet.. Det ble ny pers. :)
Takk for en hyggelig dag folkens.
Øyvind Jordet




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar